SweetMom__ hiç üzülmeyin bizde 3. Ayda olduk inanın daha çabuk toparlıyorlar ilk 2 gün biraz huzursuz oluyor ama ağrı kesici fitil vermişti doktor çok faydasını gördük, çok ağlamıştım sünnetten sonra ama inanın hiç gerek yokmuş. Büyüyünce canları yanacak diye yürümek bile istemiyorlar sağlıkla gelsin geçsin inş 🙏🏻