üç aylık benimkide cuma günü yaptırdık üç günde baya iyi şuan ikinci gün banyo yaptırdık ilk gün kakası bulastı sdece ılık suyla yıkamamızı önerdi doktor onun dısında kremi var vazelin sürüyoruz bi haftadan sonra kantaron damlatıcaz köpük bardak alın kesinlikle.ilk gün calpol verdik dört saat arayla böyle baya güzel geçti yaptırmadan önce cok korkuyodum ama hiç ağlamadı bile okdar stresi bosuna yapmısım:)