SweetMom__ öncelikle hayırlı olsun inşallah bende oğlumu 14 martta sünnet ettirdim şuan 4 ay 12 günlüğüz iyikide erkenden yapmışım diyorum siz daha iyi yapmışsınız hatta dönmeye başlıyorlar dönmeden en iyisi ama zaten bizim doktorumuz hiç bir sıkıntı yok yüz üstü bile kolabilirsin demişti giderken yanıma çıngırak ve süt almıştım sağıp biberona koymuştum ilk iğnede ağlıyor ona yapebileceğiniz birşey yok sonra sakinleştirirsiniz uyuşmasını bekliyorlar 30 dk falan işlem anında ben maşa ile koce ayı izletip sütünü içirmiştim işlem 6 dakika falan sürdü zaten eve geldiğimizde uyuşukluk gidince çok ağlamıştı :( ama sonraki günler arada kıvrandı o kadar fitil vermişti ağrı kesici 2 3 kez fitil kullandım krem vermişti şişkinlik için birde sarı kantoron sürün denildi bezini de yağlayıp bağlamıştım yapışmasın diye doktorumuz önermişti. korkulacak birşey yok siz stres yaparsanız emin olun o kadar zor geçicek çünkü minnak sizden o stresi alıcak ve huysuzlanacak .yaptıktan sonra bitti gitti diceksiniz . biraz uzun oldu kusura bakmayın ama aydınlatabilip içinizi rahatlattıysam ne mutlu🥰