mahirbebek alparslan1_ halka tatlısı çok güzel gidiyor ramazanda bildiğimiz bir yer var eşim ordan alıyor sıcacık
Rez alparslan1_ çikolatalı her şey bayılırım kakaolu da olur. En favorim ise profiterol Eşim de tam tersi şerbetli tatlıları sever çok çatışırız 😵💫😵💫
Cicektebenimcicekligunlerde alparslan1_ sütlü ve çikolatalı tatlılar favorim😍 şimdi truf yaptım çikolatalı kahvenin yanında yiyeceğim oruç tutunca akşam kahvesi bütün günün ödülü gibi geliyor 🌸
theblackvirgo alparslan1_ sütlü tatlılar kazandibi sütlaç falan pek severim ama canım salagm suyu çekti durduk yere ne alaka kizzz ben ne yasiyon aghaha
Boncuk-anne Şöyle bi yorumlara bakıyım dedim sevdiğim tatlıyı söylicekken vazgeçtim. Aaa bunu da seviyorum ama buu bunsuz olmaz diye okudum. Ayıramam 😂 heps benim bebeklerim
Menessasmom alparslan1_ kaymaklı ayva tatlısı ve browni en favorim hergün yerim olsa genelde bol çikolatalı ve sütlü tatlıları severim yazarken bile canım çekti 🥹