Aybirkorunbe alparslan1_ Artik hiç bir tatlıyı sevmiyorum 😂😂 Doğumdan sonra tatlıyı çıkarttım hayatımdan 😂 Ama söyle Antep fıstıklı çıtır çıtır bir baklava olsaydı fena olmazdı