Esoz1110 Marianne bende sayenizde bir bakayım dedim tarifine nefis yemek tariflerinde çıktı karşıma içine jelatin koydu ben ilk kez gördüm🙈
Esoz1110 alparslan1_ bana yeterki tatlı olsun da hepsini yerim ben😂 ama içinde çikolatanın bulunduğu tatlı daha çok hoşuma gidiyor🥰
alparslan1_ Keremikobayky onu denemek istiyorum bir gun ama cok malzeme gidiyor yapamazsam parama yazık diyerek denemedim daha😂 dışarıdada gittiğim yerlerde pek rastlamadim
alparslan1_ Marianne sanki masterchef esra la konuşuyoruz😂😂 ben sadece isimlerini duydum uzaktan çok elitsiniz 😎
alparslan1_ tubiiik_ inanın bu kadar fesat düşünmedim fjdjshs kendim yapmadım daha önce ne kullanıliyor sormak istedim😂
Belcim30 alparslan1_ güllaç çok severim.. Sütlü her tatlı benim için okeydir.. Tiraliçe, sütlaç, Kıbrıs tatlısı, dondurma eşliğinde revani 💋
Marianne alparslan1_ yaa teşekkür ederim 🤩 sadece ismi yabancı olduğu için öyle geliyor, aslında çok basit tatlı 😻 taze frambuaz, çilek üzerine çok yakışıyor.