Nobodyyy111 yirmiikikasim23 çok garip bize de doktorumuz 5. Ayda başlattı ama sebebi kilo alımının az olması
Aslicamm Nobodyyy111 doktorun kendisi baştan sona garip bence. 4. Ayda geçirmesi bi yana meyve puresiyle başlatması bi yana mama sisiriyo mamayı da nadiren ver demesi bi yana
yirmiikikasim23 aslanbeyy asidan dolayi bebegim kucagimda catliyodu o hengamede soramadim. zaten yapmam ya doktoruma soracagim birde
aslanbeyy @“Zeynepelcin”# @“Zeynepelcin”#p30404012alerjisi olup olmadığını nasıl anlıyorsunuz fikrinizi yazdığınız İçin teşekkür ederim ❤️
gde3845 aslanbeyy tamam kilo olarak fazla ama 4 aylık bir bebek için hemen birden neredeyse tüm öğün olacak şekilde ek gıdaya geçilmez bence daha onun mama ve anne sütü hariç diğer gıdaları tüketmeye hazır bir midesi olduğunu düşünmüyorum çoğu doktorda düşünmez siz bence başka bir doktora daha gidin
zk1611 aslanbeyy bence normal geldi ama doğum kilosuna göre tabi çünkü 4.ayda 2 katına gelsin istiyor doktorlar tabi mamada kilo yapmıştır ama bence zaten emeklemesi yürümesi dişi derken almamaya başlayacaklar hep öyle kalacak değil ya bizim doktorumuzda 5.5 ayda gelirsin konusuruz ek gıdayı dedi
gncglozclk aslanbeyy sagarak da vermediniz mi canım benim kızımda 72 gunluk benı de emmıyor sagarak veriyorum 4100 gram dogdu bugun tartıldı 6300 bana kılosu normal geldi gercı doktorunuz daha ıyı bilir yınede ☺️ benım kızımda sadece anne sutu alıyor daha once 3 mama denedim gunde 1 sefer verım diye verdiklerimi hep kustu o yuzden kople kestim en son aptamıl denedim kusmadı ama kabız yaptı bende bıraktım 10 gundur anne sutu ile devam ediyoruz bakalım ilerde kesilirse mama yı bilsin diye veriyordum oda olmadı yınede baslıcam mama ama hangisini kullanım bılmıyorum 🤦🏻♀️
hunertrn aslanbeyy ondan şişmiştir yani doktor da ondan ek gıdaya baslamasını istemıstır tombış bebiş🥰💙
hunertrn busragunesm orda mama zehirli mi demişim acaba? Sütü olupta mama veren cok insan gordum cevremde bana bile mama ver diyen oldugu ıcın soyledım ve sütüm varken mama vermek sacma oldugu ıcın kendı ustumden yorum yaptım size batan ne?
hunertrn busragunesm evet hiçbir şekilde vermem sütüm varken neden veriyim? Sütüm olmasaydı evet verırdım mecbur ama var ve hiçbir şekilde mama vermem kızıma
Nobodyyy111 Aslicamm aynen öyle valla şu mamalar bi benim bebeğimi şişiremedi ya 😅 söyleyen doktor değil zaten hemşire böyle bir şeyi tavsiye edebilir mi ki? Ya anne doktora danışmadan böyle bir uygulama yapsa çok sıkıntılı bir durum
Nobodyyy111 Aslicamm ay siz posttaki için söylediniz sanırım kusura bakmayın yanlış anladım 🙈 anne sütü almayan 4 aylık bir bebeğe nasıl mamayı azalt diyebilir bir doktor onu hiç anlamadım zaten
klnkaysnr Genelde anne sütü almamış bebekleri 4.aydan itibaren ek gıdaya başlatıyorlar. Mama fazla kilo aldırdığından yapılıyor bu. Genelde yoğurt , meyve suları falan öneriliyor. Ama yine ne verebileceğinizi doktorunuza sorun. Her yiyeceğin belli zamanı var.
limonzeytinmom aslanbeyy Benım kzıımda 4130 gr 55 cm dogdu. Bu 2.bebeğim ama hem meme hem mama besleniyor 3 ay 6 günlük suan 6500 gr. Ama 5.5 aydan önce ek gıda düşünmüyorum. 🙄 4 aylık bebeğe ağır gelir ya ne yiyecek ki ek gıdaya gecınce 1 ay tadım zaten karnı doymuyor ki 🥴