aslanbeyy 4 ay çok erken aslında ama Dr unuz dediyse uyulmalı tabiki yine de birkaç Dr görüşü de alın bence.Bir de mamayı neden nadir vermenizi istedi ? 2 yaşa kadar devam edilmeli diye biliyorum ilk yıl ana öğün niyetine. Ek gıda olarak da ilk ay tadım ayıdır 3 gün kuralıyla ilerleyin yoğurt sonrası sebzelere geçebilirsiniz onlar bitince meyveler. İlk olarak tatlı patates havuç kabak bunlarla başlayabilirsiniz buharda pişirip çatalla ezin. Birde oturma egzersizleri yaptınız mı dik oturabiliyor olmalı. Ayrıca ek gıdaya hazır mı bebek bu da çok önemli. Mesela kızım 4 buçuk aylık şuan başlatmış olsaydı Dr asla hazır değil. Bize de 5 buçuk aylıkken başlayın artık 6.ayı bekletmiyoruz dedi Dr. son çalışmalara göre böyle karar verilmiş. Yine de bir Dr görüşü daha alacağız