elfnurs aslanbeyy 4 aylık 8 kilo benim kızımda erkekler ki kıza göre biraz yüksek olabiliyor normal yani
Nobodyyy111 kimbumadam bence de öyle ama sanki Burda annemiz yanlış anlamış gibi geldi bana bilemiyorum tabi. Aynı şeyi ben doktoruma danıştığımda en azından 1 yaşına kadar kesinlikle en az 3 öğününün mama olması gerektiğini söyledi vitamin ve mineral dengesi için. 1 yaşından sonra azaltılabilir belki ama 4 aylık bebeğin şu an ek gıdaya değil mama ya da anne sütüne ihtiyacı var
kimbumadam Nobodyyy111 Ek gıda için de erken ki hadi mamayı yanlış anladı diyelim 4 aylık bebeğin hangi kriteri tutuyor olabilir. Al bak havuç haşla ver diyen olmuş Nasıl sindirecekse bebek🤦🏼♀️
Nobodyyy111 kimbumadam evet haklısınız. 4 aylıkken de kriterler uygunsa tadımlara başlatabiliyor doktorlar ama bu genelde zayıf ve kilo alamayan bebekler için takipli doktorun verdiği bir karar. Kilolu olduğu için ek gıdaya başlamasını söylemez bence de bir doktor
kimbumadam Nobodyyy111 Dik oturması çok zor ya herşeyden önce sindirim sisteminin hazır olması imkansız Kızımın kakasından ıspanak havuç çıkıyor hala 😂 Bide evet zaten bebek kilolu üstüne ek gıda alınca ekstra kalori yani Hadi mama vermedi gündüz 1 çk havuçla nasıl hayatta kalacak Tövbe yaa valla iyi ki soruyorlar buraya Yoksa bebeklerin vay haline
Bugleminannesi28 aslanbeyy masayı kesmek olmaz bebek etmiyor sonuçta ama miktarını düşürüp tadimlarla desteklemek mantıklı evet biraz sisirmis gibi duruyor ama önemli değil zaten mama ile beslenen bebeklerde doktorlar kiloya bağlı ek gıdaya 4 .ayda baslatabiliyorlar. Yogurt ile başlayabilirsiniz 3 gün kuralına alerji yapmazsa kabak havuç patates fasulye avokado…. gibi gibi devam edip her tattirdiginiz sebzenin yanına da bir yemek kaşığı yogurt verebilirsiniz rahat sindirsin diye
nazalex aslanbeyy benim oğlumda 4.300 doğdu sadece anne sütüyle 4. Ay kontrolünde 7.800 dü. Bence çok kilolu değil ek gıda içinde erken ama doktor kendi bilir tabi.
bebelac nazalex evet bende başlamadım zaten yanlış olduğunu düşünüyorum evde sıkılmış olarak çay kaşığı ile vermemi söyledi
Meslisssas aslanbeyy benim bebeğim 1,5 aylık olduğunda sütümü bıraktı mamayla beslendi şuan 5,5 aylık 6 kg 850 gram.. doktor ek gıdaya başlayalım kilosu az dedi sizinkide kilosu fazla ek gıdaya geçelim demiş bu işte bir terslik var 🤔
Zeynepelcin aslanbeyy fazla ama abartılı değil 4 kilo doğan bir bebek dış dönemi gelince zaten zayıflıyor lar .oğlum 5 aylik 7.500 diş çıkartıyor ve sürekli mama reddi 4 aylıktan bu yana 400 gr almış sadece.reflusu de var.bir anda kesmeyin mama dan hayatınızın hatasını yaparsınız ama azaltabilirsiniz daha 4 aylik bebek ek gıdaya olacak iş değil.biraz daha bekleyin bence.ben kızımda 5 aylikken tadimlara başlamıştım 6 ayda azar azar vermeye başladım 8 9 aylikken anca adapte oluyorlar.oglum dada aynısını yapacağım fikrimi söylemek istedim tabi yine siz bilirsiniz.
Nobodyyy111 yirmiikikasim23 çok garip bize de doktorumuz 5. Ayda başlattı ama sebebi kilo alımının az olması