Merhaba kızlar oğlum 4 AYLIK ve doktorumuz ek gıdaya geçmemi söyledi oğlum 4 kilo dünya ya geldi bni hiç emmedi doğduğu günden beri hep mama içti. 4 AYLIK şuan 9 kilo doktorumuzda mamanın şişirdiğini soyledı benımle aynı durumu yaşayan varmı acaba ek gıda olarak ne yapa bilirim doktorum yoğurttan başla mamayı çok nadır gece filan ver dedi