mcerenn keyfimbilir bende hamileyken yaşadım aynı sorunu çok afedersin çıkan et parçasını elinle içeri geri sok yağ gibi kaygan birşey ile destekle çıktıkça yap canın yanacak biraz ama başka türlü geçmiyor ameliyat olmak istemiyorsan dene canım benim öylelikşe geçti doktor tavsiyesi
aselseyda keyfimbilir bende de basur var hamilelikte oluştu genel cerrahi bölümüne gittim doktora hap verdi 2 aydır kullanıyorum lohusa dönemimdeyim doğumda biraz arttı ama şuan neredeyse yok oldu diyebilirim doktora gidin bence
Berfinos21 Kronik makat catlagi hastasiyim devasi bende bacim berfinaltoo hesabindan yaz bana bilgi vereyim
kadirkerim taa her lavaboya gidişinizde o bölgenizi temiz ve kuru tutup minik bir pamuğu sirkeye banıp pamuğu sıkın, meme üzerine yerleştirin. Her gittiğinizde yenileyin pamuğu sirkenin iyileştirme özelliği varmış araştırabilirsiniz geçiriyor düzenli yapımda
abcdeg keyfimbilir canm bende hamile ıken oldu son aylarda aglıyordum yürüyemıyordum. Genel cerraha gittim. Ikı tane krem yazdı anestol ve protolog dıye inşallah yalnıs hatırlamam agrı ve acıyı kesti. Meme vurmuştu bende dışarı doktor acı ve agrıyı kremler keser daha sonra her tuvaletten sonra afedersiniz çıkan bagsur memelerını içeri it elınle dedi. Çok şükür rahatladım o zaman… Şuanda kabız olmamaya dikkat ediyorum çok fazla acı yemeyin tekrar nuksedıyor malesef dikkat etmeyince. Geçmiş olsun inşallah…
keyfimbilir abcdeg inanın bu son haftalar baya baya dikkat ediyorum zeytinyağ sürüyorum sıcak suya oturuyorum kabızlık sorunum vardı kaç günde giremezdim tuvvalete beslenmemi degistirdim oda düzene girdi ama halen yaparken canım aşırı derece de yanıyor zorlanıyorum kabus gibi
neslyyy keyfimbilir ah canım kabız olmayacaksın sık sık çıkacaksın yara iyileşsin. Bende çok korkardım hele tuvalete çıktıktan sonra ağrısından uyuyamazdım ağrısı da 8-9saate anca geçiyordu.
keyfimbilir neslyyy canım kabızlık sorunum da geçti beslenmeye dikkat edince bol su içince hergun düzene girdi şimdi ama gene yaparken affedersin bir yere battiyir aşırı derecede yanıyor canım yaparken zorlanıyorum
birannee416_ keyfimbilir İnanın kabızlık benımde en buyuk sorunum bendede basur olustu kac yıldır var doktor fitil vermıstı 5 gun kadar kullan demıstı dusa gir sonra bi kovaya sıcak su doldur ona otur 3 5 dk bekle sonra dustan cık fitili koy dayanmaya calıs yakacak demişti tabı ben o zmanlar yapmadım sımdıde kayısı cayıyla duruyorum kabız olmuyorum dogumdan sonrada ıctım sabah aksam seklınde hala da kayısı cayı ıcıyorum yumsatıyor kabız yapmıyor benım cozumum bu ama doktora gıdersen fitil verır buyuk ihtimalle ya da sen ıste o zmanlar fitil kullanmadığıma pişman oldum üsengeclikten kim yapacak dıye doktor fitilin onu eritecegını soylemıstı sımdıki aklım olsa yapardım
ArdeninAnnesi3322 birannee416_ evet ben de o Fitili korkup kullanmayıp hap kullanmistim daha sonra fitil de kullandım ama korktuğum gibi agrii acı olmamisti fitil yaparken
keyfimbilir birannee416_ bende kabız olmamaya calisyorum sabah aç karınla kaysi kurusu yiyorum ılık su içiyorum ekmegi azaltim baya krem fitil kullandım da bana fayda ettmedi zeytinyağı kantoronyag kullandım onlarda aynı geçmiyor amelyata istemiyorum daha kötü olanlar var amelyat sonrası pişman olan çok kişi var
bittercikolata__ keyfimbilir ay doğumumda bendede oldu. Bı arkadasim var oda çekiyor bana dediki daha yenisin at kestanesi kremi sur dedi biraz yakıyor ama rahatlatıyor onu sürdüm basurum ilerlemedi ve çok şükür şuan çok çok zorlanmadigim sürece sorun olmuyor. Birde ılık su yap leğene içine otur onu yapassak sıcak su torbası koy canım çok geçmiş olsun çok zor gercekten
keyfimbilir bittercikolata__ at kestanesi mi hiç duyamdim bunu .ılık suya zaman buldukça oturuyorum bakalım ya
bittercikolata__ keyfimbilir ay doğumumda bendede oldu. Bı arkadasim var oda çekiyor bana dediki daha yenisin at kestanesi kremi sur dedi biraz yakıyor ama rahatlatıyor onu sürdüm basurum ilerlemedi ve çok şükür şuan çok çok zorlanmadigim sürece sorun olmuyor. Birde ılık su yap leğene içine otur onu yapassak sıcak su torbası koy canım çok geçmiş olsun çok zor gercekten
Sevda1665 keyfimbilir doktora gidin bir krem hap veriyor emziren anneler içinde var geçiyor bir haftada
keyfimbilir Sevda1665 muayene nasl oluyor peki benim daha önceki doktora gittim muayene ettmemisti öyle krem fitil yazmıştı muayene pozisyon kötü ya birde acıyor mu ztn orası yara bere içinde birde parmak yada aletlerle muayene ediyorlar
seniyirimmisdafaa keyfimbilir hemoropin diye krem var lutfen onu alıp kullanin bi nerdeyse yok ediyo ağrıyı ve oradaki kocaman çıkıntıları tecrubeyle sabit
taa kadirkerim bi zararı yan etkisi olur mu peki ben doktora sormadan nefes almam normalde ama bubilaç değil bişi değil sonuçta. Peki ne sirkesi
asli1607 keyfimbilir ishal yapıcı ilaçlar kullanın o bölgede zorlanma olmaması lazım acı azalana kadar kullanın. Bir de procto glyvenol kullanın tuvaletten sonra beni rahatlatmıştı.
hnnl keyfimbilir krem vardı popnyn içine sıkılıyor ucu var ben aldım söylemesi ayıp anne yaptı ben korktum annem gidince kaldı yarım hala var bense korkuyorum tuvelttwn doktora gitmekte korkuyorum zor valla çok çektim o kremden al canım bak atım sana çok etkili