Ben de sıkıntı çekiyorum maalesef, tuvaletimi yaptıktan sonra ağlıyorum resmen 15 gündür.
Tuvaletten önce ve sonra sıcak su ile yıkıyorum, ayrıca tuvaletten sonra sıcak suya oturuyorum. Tuvalette zorlanmamak için kayısı yiyorum ve yeşil çay içiyorum. Bir kere çaresizlikten zeytinyağı bile içtim 🤦🏼♀️ Hamurişi yemiyorum, acı ve baharatlı yiyecekleri kestim. Bir yara kremi kullanıyorum şuan. Bugün bir büyüğümüz sıcak suya kantaron yağı ekle öyle otur dedi, bu akşam onu denemeye başladım. Ayrıca zeytinyağı sür diyenler var.
Yarın doktora gideceğim inşallah, başka tavsiyelerde bulunursa yazarım buraya. Geçmiş olsun 🌸