beyemcey oğlum 2 yaşına gelene kadar hiç bensiz kalmamıştı. Bizde bunun eksisi baya fazla oldu. Bizim damdan düşer gibi bir anda 2 gün içinde gerçekleşti. Ama sizin zamanınız var gibi 😊 bu süre içinde bence alışması günübirlik bırakmalar yapın. Bakacak kişiyle biraz daha fazla vakit geçirsin. Hem bebeğiniz tatil zamanı gelince noluuuyo ya moduna girmez bizimki gibi. Sanırım bunu başarılı atlatanlar normalde de bırakacakları kişiye önceden de gün içinde bırakmış olanlar oluyor. Ama yine de günü birazcık kısaltın derim, 7 gün birazcık uzun. Şimdiden iyi tatiller diliyorum, umarım çok çok güzel geçer🥰