beyemcey 1 buçuk senedir kaç sefer tatile gittiniz de bir tatili de bebeksiz geçirmek istediniz merak ettim açıkçası. Yargılamak haddime asla değil ama 1 buçuk yaşında ki bir bebek için 7 gün o kadar uzun bir süre ki. Üstte ki yorumları okudum evde sık sık birilerine bırakıp dışarı çıkıyorum demişsiniz ama o sadece bir gün. Bu tatil ise tam 7 gün. Çocuk 1 gün çok mutlu olsa 2 gün çok mutlu olsa 3.gün özler annesini babasını, çocukta travma olur Allah korusun. Evet yapan anneler var yukarda da okudum ama her çocuk bir değil onun çocuğunda bir sorun olmamış olabilir ama sizin çocuğunuz da negatif bir etki yaratabilir bu durum. Senede 1 sefer tatil fırsatımız oluyor demişsiniz yukarda, keşke 1 2 tatil fırsatınız olsa 1 2 gün eşinizle başbaşa bir tatile çıksanız da bir sefer de çocuğunuzla bir tatile çıksanız. Ben çocuk belli bir aya geldikten sonra her yere onu da götürmek istiyorum. Evet anneler kendine vakit ayırmalı tabi ki ama mesela bugün bir iş için ya da kendime vakit ayırmak için bir avm ye bile gitsem bir sonra ki sefere çocuğumu da götürmek istiyorum orda oyun alanında oynasın yemek yiyelim birlikte vs diye. 27 aylık oğlum asla 7 günlüğüne keyfi bir tatil için birakamazdim, bırakacağım kişiye sonuna kadar güvensem de bence pek mantıklı bir durum değil. Kendi fikriniz tabi ki.