beyemcey evet gitmek zorunda kaldık. Bütün eşyaları hazırdı kızımın ben kendi eşyalarımı hazırlamak için kayınvalidemi çağırmıştım kızıma bakması için. Parka gittiler kızım bi geldi iki gözü de şiş balon gibi açılmıyo bile. Hemen doktora gittik yarın tatile gidecektik yerimizi aylar önceden ayarladık falan dedik ama doktor kesinlikle dedi deniz , güneş, kum, havuz hiç iyi gelmez körlüğe kadar gider ağır bi alerji geçiriyo dedi. Afyona kadar ağladım hiç güzel bi tatil değildi 5 geceydi 4 gece kaldık döndük. Şimdiki aklım olsa gitmezdim çünkü o aylarda anneden ayrılan bebekler gelişim geriliği gösterebiliyomuş yürümeyi falan bırakabiliyormuş tabi ben bilmiyordum. Cahildik herhalde 13 sene oluyo