beyemcey Yani benimki tatil değildi. Ameliyat oldum 3 gün hastanede yattım. Ağzımda burnumda hortum olduğu için ilk gün hiç konuşamadım da. İkinci gün o konuşmayı reddetti. Her sabah kalkıp odamıza gidip anne? Diye sorup yatağımıza yatmış. Dolaptan ayakkabımı çıkarıp anne gitti demiş. Bunlar bana şahit olanların anlattıkları, annemin benden sakladığı kim bilir neler var. Üzülmeyeyim diye her seferinde mükemmel dediler. Bana attıkları videolar da oğlum aşırı eğleniyordu, bir gün bile evde durmadan o park senin bu avm benim, orada at bin burada şuna bin her şeyi yaptılar. Ama 1 ayı geçti oğlum hala dışarı çıkarken önce ben kapıdan çıksam kıyameti koparıyor, babasıyla yalnız çıksa anne diye tutturuyor evde yalnız kalmamı istemiyor. Biz bu 4 günlük ayrılığı bir de uzmana danışıp planladık, ama oğlum bunu kendine dert etti🥹 heves kırmak hiç istemiyorum, hepimizin hayali böyle bir tatil. Ama oğlunuzun durumuna göre şekillendirin❤️