beyemcey yani ben çocuklarımı en başından beri sık sık emanet ediyorum annemlere, kayınvalideme. Başka insanlara da çok alışkınlar bu yüzden hiç sorun yaşamadım. Sevildikleri, güvende oldukları her yerde rahatlıkla kalırlar. Tabiki özlüyoruz ama bence çocuksuz tatil olmazsa olmaz☺️ kendimize ilişkimize de zaman ayırmamız gerektiğini düşünüyorum. Çocuklar da bu süreçte başka insanlarla ilişki geliştiriyor, büyüyor, özgürleşiyor.
Ha bence sürekli görüntülü arayıp olayı ajite etmeyin.
Tatil mevzusunu erkenden masallarla anlatın ikna edin.
Yalan söylemeyin, güven zedelemeyin