agzimizintadikacmasin gerçekten insan hele de özellikle bir anne sorumluluğunun olmadığı özgürce gezebildiği günleri özlüyor kanımca, çünkü bir anne olarak 7/24 beynimizin içi o kadar dolu oluyor ki o dolulukta kendimize ait bir yer bile olmuyor üstelik… Fiziksel ve ruhsal olarak yoruluyoruz ve ayrı kaldığımız bir kaç saat bile iyi geliyor. Bence sende kendini çok kasma ve fırsat buldukça annelere bırakığ kendine zaman tanı. Kocanla dışarı çık falan çünkü öncelikle anneye sonra da ilişki için çok gerekli, çünkü erkeğe de aynı şekilde babalık yükleniyor ve iki kişi de kendini birden koşuşturmacanın içinde buluyor. Bu koşuşturmaca arasında minik molaların kimseye zararı olmaz bence😊 o yüzden kendini kasma ve çocuğumdan asla ayrılamam gibi düşünmeyip kendine alan aç🌸