-Eraymoms- bizim olay anında yüzüne su tuttuk hemen kolunu sonrada farkettim ben ,kıyafetleri çıkarırken derisini soydu biraz, sonra acile götürdü yüzüne krem surduler, kolunu sardilar ,hergun pansumana gidiyorduk,zor açılıyordu,gazlı bez deriye yapışmış oluyordu, Ankara şehir Hastanesi’nde yanık merkezine götürdük,hiç bişey yapmadılar, günde 1 saat duştaa dursun dediler, kolunda iz kalır dediler ,dedikleri gibi iz kaldı,