-Eraymoms- kendinizi suçlamayın siz iyi olmalısınız ki bebeğinizede iyi gelebilesiniz olacağı varmış bunun önüne geçemezdiniz rabbim daha beterinden korusun inşallah bütün bebekleri 🙏 iz konusu biraz can sıkıcı evet yaşadığım için çok iyi anlıyorum banada herkes iz kalmaz merak etme dese bile çok kafama takıyodum yüzümde olduğu için o dönem aynalara küsmüştüm resmen ama tedavi ve sonrasında da kremlerle iz kalmadı inşallah sizin bebeğinizde de kalmaz ben plastik cerrahada gitmiştim yanıklarda en çok iz kalma ihtimali olan kızgın yağ kalabilirde kalmayabilirde demişti çok iç açıcı konuşmamıştı plastik cerrah ona rağmen iz kalmadı birde ilk 6 ay güneşte kalmamaya dikkat et demişti sizde toparlama sürecinde mutlaka dikkat edin güneşe çıkarırken