-Eraymoms- Öncelikle çok geçmiş olsun. Hakiki kantaron yağı mucizevi bir şekilde iyileştiriyor ve iz bırakmıyor. Bir keresinde kızartma yaparken yanlışlıkla parmağımı kızgın yağa daldırdım kayınvalidem suya tutmadan hemen kantarona daldırdı elimi. Direk acısını aldı ne su tuttu ne de şişti. Hemen eve stok yaptım, kayinvalidem memlekette kendileri yapıp getiriyor sağ olsun bana da getirdi. Sezeryan olunca taburcu olduktan sonra sabah öğlen akşam kantaronu sürdüm. 1 haftada dikişlerim iyileşti izi bile yok kesiyi nereye attılar görünmüyor . Doktorum bile kontrole giderken şaşırdı. Bence kantaronu bi deneyin sarı olanı değil ama. Kantaron yağını üzerine sürüp sargıyı tekrar kapatabilirsiniz. Şifa olur inşallah.