-Eraymoms- cok gecmis olsun. gecen yil benim oglumunda kahve ile kolu yandi. birde göbeğine dokuldu. hemen göbeğine su tuttum. göbeğinde kizariklik bile kalmadi su tuttum diye. fakat panikle kolunu farketmemisim ve oraya su tutmadim haliyle. malesef koluda yanmisti. acile gittik sizin gbi sardilar. ben bi kac doktora da gosterdim. iz kalabilir dediler. contratubex kremini onerdi doktor. biraz pahali ama cok iyi bi krem. yanik iyileşince mi sürülüyor tam blmiyorum.
ben kendim neler yapabilirim diye arastirdim. insanların fayda gordukleri, kantaron yagi, domuz yagi ve yumurta yagiydi. domuz yagini deneyemedim temin edebilecegim yer yoktu. olsa onu da surerdim.kantaron yagi surdum. yumurta yagi yaptim. yumurta yagi cok zordu yapmak. yumurta katran gbi simsiyah oluyor o sekilde yagi cikartiliyor. yapilisi nette var. yaptim bunu da dedigim gibi:)
ama asıl olay yengemin yaptigi yanik kremiydi. tum sulalece bilinir. kimin yanigi olsa yengem kremiyle yetisir. ne vakalar oldu iz kalmadigi. cidden cok etkili.
kremi nasil yaptigina gelirsek, youtube da yapilisi muhakkak vardir. hava civa bitkisi, balmumu ve zeytinyagi. bunlardan yapilan bi krem. hic iz kalmadi. iz kalır gozuyle bakilmisti. ustelik oglum beyaz tenli 😊 bu dediklerimi yaparsaniz inanıyorum iz kalmicak. dediğim contratubex i de arastirin. ameliyat izini bile geçiriyormuş