Bende almıyorum ama bunlarla olacak iş değil bu . Çünkü bizim kadar durumu takan çok az insan var eminol. Herkes keyfinde. Biz bir şahıs olarak elimizden birşey gelmiyor . Ülkemiz desen israile ticari olarak bağlı bir ülke. Arayı bozmak istemiyorlar. Rest çekip birşey yapılmıyor ve yapılmazda. Sanki ekonomi çok güzeldide öyle bozulacaktı. Neyse işte