yanaklibebek böyle mi düşünüyorsunuz gerçekten? İsrail’den sadece kola, şeker, çikolata, sabun mu alınıyor sanıyorsunuz? E tamam almayalım bunları, diğer ticaretler ne olacak market raflarında görmediğimiz?
Ben direkt ticaretin durdurulmasının gerçek boykot olduğuna inanıyorum. Boykot budur. Toplat tüm malları, alınıyor veya alınmıyor bakma bile. Geç üretime, üret en güzelini, sun halkına. Kimse dönüp bakmaz bile başka bir ürüne. Hem de ülke kalkınmış olur belki bu sayede. Zor ama hayali bile güzel.
O yüzden ben haklı olduğumu biliyorum. Sadece siyasal islam gözlerimi kör etmedi, bu kadar.