Yorumları okudum da.. ne çok ırkçılık yapan var ve ırkçılık öyle büyük bir günah kii.. ilk ırkçılığı yapan iblistir, hz. Adem’e karşı yapmıştır o benden değil ben ondan üstünüm diye🥺Başiniza bombalar yağmadii diye, kalacak bir çadır bile bulmakta zorlanmiyorsunuz diye, bir parça ekmeğe muhtaç olmadiniz diyr.. Bebeğiniz, esiniz, sevdikleriniz gözünüzün önünde bombayla parçalanmadi diye dimii bu kabadayılık.. kimse doğarken ne ırkını seçti ne ailesini seçti, ne de ülkesini seçtii.. herşey bir imtihan bu yüzden, saçmalayanlar lütfen kendilerini bebeğinin ailesinin cesedinin parçalarini toplarken bir hayal etsin kendisini daha sonra bu yorumları yazın lütfen, anneniz babanız da şu an orada olabilirdi, sizde orada görevde olabilirdiniz, orada doğabilirdiniz, yalvariyorumm yapmayin kardeşlerimm inandigimiz dinde ırkçılık yoktur, zulme uğrayan her kim varsa biz onlarin yanindayiz bu uygur kardeslerimiz olsun, gazzedekiler olsun, arakandakiler olsun kim olursa olsunn🥺🤲Rabbimm hepsine yardim etsin inşAllahh, bizi de zalimlerden eylemesin, Allah’imm ben biliyorum ki bunlari yazanlar bilmiyorlar ki ırkçılık ne demek, ne olursun Rabbimm🥺sen onlari da bizi de affett, hepimize hidayet nasip eyle, merhamet nasip eyle hepimizin kalbine Rabbimm..🥺🤲