Dfncgdm2022 Ess92 8. Aya kadar kullanabıldım sonra kaldırdım canım cunku yatmak ıstemedı bende dıger besıgıne gecırdım buyuk olana😊
Gulll_ Ess92 kurtarıcı bak yemin ederim bunu al rahat rahat uyursun uyutursun hem hafif hem arabayla bile her yere gidiyor hemde kullanışlı mükemmel bir beşik
Ess92 Meri-Mel 16 aylık nasıl kullanıyor kız? Benim kızım 7-8 ay civarı ayağa kalkıp kendini atmaya çalışırdı park yataktan alt kata geçtik o yüzden 🤭
Milkmama Ess92 normalde 12 aya kadar yazıyor ama tutunarak ayağı kalktığı zaman tehlikeli oluyor benim bebeğim 8 aya kadar kullanabildi sonra park yatak aldık bence hiç bunu almayın direk kademeli anne yanı park yatak alın.
Ess92 Milkmama ablasının park yatağı var bir süre sonra ona geçer. Ama park yatak kapıdan zor geçiyor. Gözümün önünde olsun dersem şak diye her yere götüremiyorum.
Ess92 FatimaBetul hamak beşik ablasından dolayı güvenli olmaz gibi geliyor. İkisi de gözümüzün önünde olacak ama anlık bir dikkatsizlikle Allah korusun sallarken ters çevirir falan :/
taa yirmiikikasim23 evet . Ne demek . Bende doğum yapımca iki el bileğim sorunluydu bebeğimi tutamyordım eğilemiyordım böyle çözüm bulmuştum
Adinsmom Ess92 valla aynısını kullandım ama bebek dönmeye başlayınca yetmiyo 4-5 ay kadar kullandım sadece bebeğimin uykuları çok bölününce beşiğe geçirdim sonuçta içi 40cm
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU Ess92 6.5 aylık bebeğim var hala kullanıyorum çok seviyor beşiği nasıl büyük beşiğe geçicem bilmiyorum
taa yirmiikikasim23 yok normal doğum yaptım . Doğumda kendimi kasmaktan ellerimi sıkmaktan bileklerimde sıkıntı çıktı ebem eli deniliyormul elim ni yamulıyodu öykece kalıyordu bikaç dakika fizik tedavi ile geçti çık şükür
Meri-Mel Ess92 Atmıyor direk iniyor canım 😅🙈Çok mimyonuz biz 76cm 9 kg olunca kullanıyoruz sallanmak istiyor kocaman ahsah beşik var ama uyumuyor koyduğum an uyanıyor bunda rahat ediyor 🥴
Zlm Ess92 biz başka bı markadan bunun benzerini kullandık tam hatırlamıyorum 4 aya kadar kullandık biz ama sanırım 6 ya kadar idare eder annemlerdeydi o yatak çünkü
eda-14 Ess92 bebeğin boyuna göre ilk kızımda 5 ay kullanabilirim sonrası sığmadı 2. Kızımda 6 aylık 20 günlükken sığmadı cnm
taa yirmiikikasim23 teşekkür ederim hatta bende ilk defa duydum doktoru eleştirdim ne biçim doktor bu ebem eli diyor dedim sonra kuzenime sordum o da tıp yeni bitirdi . Ablacım dedi doğru demiş tıp kitabında ebem eli sendroöu diye geçiyor dedi 🤭
goktugummmm Ess92 ben şahsen hiç kullanmadim tertemiz sıfır olarak elimde duruyor yatagı yok kullanmadığım için almadım. Ikinci el almayı düşünürsen benimkinin sıfırı 800tl ben 300tl ye verebilirim