taa yirmiikikasim23 teşekkür ederim hatta bende ilk defa duydum doktoru eleştirdim ne biçim doktor bu ebem eli diyor dedim sonra kuzenime sordum o da tıp yeni bitirdi . Ablacım dedi doğru demiş tıp kitabında ebem eli sendroöu diye geçiyor dedi 🤭
Yineben Ess92 oğluma kullandım sallanması güzel ama ayağa kalkınca tehlikeli oluyor uyuya kalmışım düştğ ve kafasını vurdu. Bebekken kullanılır ama hareketlenince zor oluyor
Lunaaaaa Ess92 bu model değil de başka bi park yatak kullandım, 5-6 aya kadar idare ettik biz, benim oğlum yanlarından tutup ayağa kalktığı için ben hemen kaldırdım belki biraz daha fazla kullanan olabilir ama çok uzun vade kullanılmıyor zaten
taa yirmiikikasim23 iyileştim çok şükür. Daha bel günlük lohusa iken bir ay boyunca fizik tedvai gittim her gün
Sudee00 Ess92 Ortalama 6 aya kadar kullanırsınız sonra hareketleniyor zaten tehlikeli ben oğlumda 6 aya kadar kullandım sonra hareketlendi ve kalkmaya çalışıyordu park yatağa geçtik 16 aylık hayla park yatak kullanıyoruz bence direk park yatak alın ilk zaman üst kademe de yatar büyüdükçe alt kademeye geçer 5-6 yaşa kadar kullanılıyor hemde katlandığı zaman filan küçük kalıyor baya iyi
taa yirmiikikasim23 evet bebeğimi kucağıma alamıyordum annem alıyordı bana veriyordu öyle emziriyodum çok zordu gerçekten 😢
yirmiikikasim23 taa icim urperdi ya neyseki gecti gitti o gunler simdi bebisini kucagina alabiliyosun op kokla mis 🌹
biranneikievlat Ess92 Model olarak kullanışlı olduğunu düşünmüyorum uzun süreli bir kullanımı yok muhtemelen. Park beşikler daha uzun süreli kullanım sağlıyor tavsiye ederim 🌺
onaltihaziran23 Ess92 bende aynısını kullanıyorum gayet memnunum şuan bebeğim 10 aylık hala binip sallanıyor bence çok kullanısli ben diğer bebek odası felan da yapmadığım için her odaya rahatlıkla taşıyorum.