Ess92 hayatımı kurtaran beşik diyebilirim. Bize hediye geldi markasini bilmiyorum. İlk aydan itibaren kullandık. Gurbette tek başimayim. Mutfak, yatak odası, oturma odasi, yatılı misafire giderken bile bunu kullandık. Hala da kullanıyoruz. Gündüz bunda yatiriyorum koltuğa da kendim uzanıyorum. Büyüdükten sonra gözetim altında kullanıldıktan sonra sıkıntı yok. Bizimkisi oldukça sağlam durumda hala. 15 aylik. 85 cm. Nerdeyse zor sığıyor. Ben de bunu nasıl biraktiracağim diye düşünüyorum. Gece kendi besiginde uyuyor. Zor olmaz inşallah. Çevremde gören herkes de işlevselliğini fark edip almak istediler.🙂