Ben hamileyken park beşik almıştım. Ama yatak odam küçük olduğu için pek rahat edemedik ilk zmanlar. Sonra bu beşikten aldık yaklaşık 6 ay falan kullandık. Salonda falan da kullanıyorduk çok hafif taşınıyor. Bebek dönmeye başlayınca kullanışı az oluyor dönüyor bir tarafa sonra beşik sallandığı için eski pozisyonuna dönemiyor. Yine de fiyat olarak gayet uzun bir süre kullanımı . Şimdi park beşiğe geçtik