Sonbahar01 Tombikdonerartikcokpahali hmm bunlardan değil malesef. Ben daha süslü birşey arıyorsunuz zannettim
Deletedmom_112 Tombikdonerartikcokpahali ben de bir tane var, hiç giymedim, çok severek almıştım, ama hamile kalınca çok kilo aldım olmuyor.
Tombikdonerartikcokpahali KuzeyinAnnesi03 kız zaten sıfır ben satmıyorum ki siteden attım onu böyle tarz istiyorum diye
Tombikdonerartikcokpahali Hep_mi_uykusuz resmini atar mısın dur pardon baktım şimdi eski gonderine 🥰 teşekkür ederim daha farklı birşey arıyorum
Sungerbob Tombikdonerartikcokpahali Kız Allah seni 😂 ben abiye anladım çok sorry 🙈ben çekileyim aradan 😂
Tombikdonerartikcokpahali Laden belirtmeyi unutmuşum 2. Resimde ki benim 🫠🥲 yeşile ben de bayılıyorum onlar bir tık daha ucuz diğerlerine nazaran
pivpivpivahmedmuhsin Tombikdonerartikcokpahali Bir de sizin attıklarınız normal ferace aslında. Abayalar önü açık içine elbise giyilebilen türde oluyorlar. Benim attığım gibi.
Laden Tombikdonerartikcokpahali yakışan giysin valla harika duruyor çok beğendim. Yeşilin o tonuna bayılıyorum ben ya