Usnac1995 silaa66 Olması gereken değil ya 🥲 Size ihtiyacı olduğu bir dönem, ne kadar birlikte yatsanız kârdır, zaten bir kaç sene sonra biz istesekte bizle yatmayacaklar. Ben tadını çıkarmaktan yanayım. Tabiki saygı duyuyorum bu benim fikrim
silaa66 Usnac1995 fikrinize saygı duyuyorum elbette ama ihtiyacı olduğu an her zaman yanında olurum zaten 1 adımlık oda kamere telsiz ile duyulur 🙈 Büyüdükçe alışırsa bu sefer odasında yatmaz sanki hemde karı koca mahremiyeti konusunda da olması gereken kendi odası 🪷
emelslmn Usnac1995 yanlış düşünüyorsunuz. Öğretmenim ben ve 5. ve 7.sınıfta hala annesiyle uyuyan öğrencilerim var ve asla ayıramıyorlar odalarını.
silaa66 Dolores gündüz odasında uyuyoruz aslında ama memeye de düşkün yatağı da büyük beşiklerden nasıl yapıcam bilmiyorum:(
Mrvkrt- silaa66 eğer yanınızda yatıyorsa biraz sıkıntı olabilir ayrılmak istemeyebilir benim kızımda yanına yatarak uyutuyordum o zamanlar odasındaki yatağa beraber yattığımız oldu sonra elini tutarak yatağın dışında uyutmaya başladım sonra elini bıraktım uyku arkadaşıyla uyumaya başladı kendi kendine
Mrvkrt- silaa66 bende böyle düşünüyorum bence alıştırın onun için de daha güzel olacak rahat uykuları olsun 🙏🏻🥰
Bayancorek Mrvkrt- evet bir de mahremiyet bölgesi sonuçta herkes kendi odasında olmalı biz bu konuda baya dikkat ediyoruz
Mrvkrt- Bayancorek evet oda kendi alanını bilmeli odası ona ait bir yer olduğunu kavrar odaları o yüzden yaptık sonuçta onlara ☺️☺️
Karmom silaa66 mesela odasına alışmayıp ne yapıyor? Ağlıyor mu? Sizin gitmenizi mi istemiyor? Uyuduktan sonra odasına yatırdığınızda durum nasıl?
Gamze11 silaa66 biri 3 buçuk diğer 1 buçuk yaşında bebeklerim. Kardeşi doğunca abisinin odasını ayırdım. Gece uyandığında ya kendisi yatağından kalkıp yanıma geliyordu ya da ağlama sesine ben gidiyordum. 5 ay olmuştur kızımın beşiğini de abisinin odasına koydum birlikte uyuyorlar sabahta beraber uyanıyorlar odalarımız da Yanyana bi sıkıntı yaşamadım
Berilsmom13 silaa66 evet bencede olması gereken aslında gece beslenmesi kesildiğinde ayırmak ben hemen ayırmadım ama çok rahatlık. Onunda uyku kalitesi arttı bizimde. Birde ne bileym çocukla yatmak bana hoş gelmiyor. Benimki bizim odamızda anne yanı beşikteydi ama ona rağmen uyku kalitesi etkileniyordu. Bizde eşimle uzaklaştık malum odada çocuk var. Herşey olması gereken zamanda olmalı. Görümcemin kızı alışmış 6 yaşında hâlâ anne babasının ortasında yatıyor
Bayancorek Berilsmom13 benimde görümcemin oğlu 7 yaşında hala beraber uyuyorlar bir de bebek doğdu oda şuan bir buçuk yaşında resmen Ordu gibi yatıyorlar. Herkes yerini bilmeli alışmalı bana göre çok komik ve yanlış. O çocuk kendine o yaştan sonra nasıl güvensin? Tercih meselesi tabi ama yanlış bence.
Mrvkrt- Berilsmom13 asla onaylamadığım onaylamayacağım bir şey hele ki aynı yatakta mahremiyet açısından çok yanlış çocuğun özel alanları hele ki altı yaşında bir çocuğun bilmesi gerekiyor bu tarz davranışlar dışarıdan gelen yanlış şeylere maalesef kapı aralıyor . Anne babamla aynı yatakta yatıyorum başkasıyla da yatabilirim gibi düşünceler oluşuyor çok dikkatli olunması lazım
silaa66 Berilsmom13 6 yaşında hâlâ anne babasının ortasında yatıyor Aaaaa çok yanlış bu kesinlikle biran önce ayrımalı
Rez silaa66 kızımı 4 aylıkken odasına beşiğine bırakmıştım, hiç sorun olmadı kapılar hep açık, 31 aylık şimdi bi banyoda yatmadığı kalıyor bütün evi dolaşıyor 😂😂😂
Papatyaa21 Bayancorek katılıyorum büyüdükçe çocuğa daha travmatik olucakmış gibi geliyor aklı erdikten sonra odadan çıkarmak
silaa66 Dolores Berilsmom13 Mrvkrt- şimdi yanımdan alıp yatağına koydum dalıyor 🥹🩷 cesaretiniz için teşekkür ederim
2boymommy silaa66 benim oglumda 7 bucuk aylik alistiracaktim ama simdi tatile git gel 3 hafta yine bozulacakti düzen o yüzden 1 yasindan sonra ayiricam insallah sonucta komsuya birakmiyoruz ya sadece yan odamizda olacak😊
2boymommy silaa66 aynen öyle bakalim bizde bide abi faktörü var abisiyle nasil olacak gece kalkarsa falan 😂 büyük oglum bi yandak gün sayiyor kardesiyle ayni odada yatmak icin bi yandanda ama gece cok kalkarsa beni uyandirir uykusuz kalirim okulda diyor (7yasinda) 🤣
Berilsmom13 silaa66 arkadaşımın oğlu 3 yaşına geldi anne babasının ortasında yatıyor. Aralarında karı koca ilişkisi bile kalmadı.