silaa66 10 aylık olucak kızım yavaştan önce gündüz sonra gece odasına alıştırayım diyorum ama nasıl yapacağım bilmiyorum :( üzülüyorum da açıkçası yanımda yatmasını seviyorum da. ama olması gereken kendi yatağına alışması sizler nasıl alıştırdınız 🩷🙌🏻
Usnac1995 silaa66 Daha çok küçük değil mi 🥲 17 aylık oğlum hala yanımda yatıyor. Sizin bebeğiniz anne sütü ya da gece beslenme yapıyordur büyük ihtimalle. Ne bileyim ne zaman kalkacağı belli olmaz, sesini duymazsınız falan. İyi cesaret etmişsiniz ❤️
Bayancorek silaa66 6.5 aylıktı direk geçirdim odasına, bir kaç gün yanında bile yatmadım. 1.5 yaşında şuan iyi ki diyorum 🫶🏻
Berilsmom13 silaa66 çok küçükken başladım. O zamanlar bizim yanımızda beşiğinde yatardı odasında yatak yoktu sadece dolabı vardı ve yemek masam vardı o odada. Ama orayı ona hep odası olarak anlattım. Mesela oyuncak istediyse odandan gidelim alalım veya kendi alabilmeye başlayınca odandan alabilirsin diyordum. Nitekim 2 yaşını geçince ayırmaya karar verdik. Destekli uyutmuyordum zaten bu yüzden kolay oldu bizim için. Ben odasına götürdüm yanında bekledim uyumasını. Bir süre sonra beklemeyide bıraktım yatağına yatınca odadan çıktım. Böylece kendi kendine uyumayı öğrendi.
usenmedimyaptimbirvelet Deletedmom_103 hayır herkez anne olmasın dedikçe senin 2 kere anne olman bne daha bi şey demiyorum cnm sana
silaa66 Usnac1995 odası karşımızda sesini duyarım dediğim gibi önce gündüz sonra gece uykusuna alıştırmak istiyorum yanımda yatakta yatıyor beşikte de yatmıyor kendi rahatlığı içinde yatması en iyi olur gece beslenmesi emiyor biraz cesaretlik bişey yok ki olması gereken bence 🩷🥹
Atlaasmommy Bayancorek bende aynı ilk gün yattım sadece baktım bensiz keyfi yerinde bi daha yatmadım 😅
Bayancorek Mrvkrt- tertemiz mis gibi valla 😂 oda mutlu bizde mutluyuz, ilk düşüncem oydu erkenden odasına geçirmekti şükür oldu
gocebebirbayan Berilsmom13 ben böyle yaptım. Geceleri ağlayarak uyandı. Çok korkuyorum anne öcü var demeye başladı. 1 ay her gece 5 defa korkarak kalktı uyandı. 1 ay sonra dayanamadım tekrar yanıma aldım 🥺
Usnac1995 silaa66 Olması gereken değil ya 🥲 Size ihtiyacı olduğu bir dönem, ne kadar birlikte yatsanız kârdır, zaten bir kaç sene sonra biz istesekte bizle yatmayacaklar. Ben tadını çıkarmaktan yanayım. Tabiki saygı duyuyorum bu benim fikrim
Mrvkrt- silaa66 eğer yanınızda yatıyorsa biraz sıkıntı olabilir ayrılmak istemeyebilir benim kızımda yanına yatarak uyutuyordum o zamanlar odasındaki yatağa beraber yattığımız oldu sonra elini tutarak yatağın dışında uyutmaya başladım sonra elini bıraktım uyku arkadaşıyla uyumaya başladı kendi kendine
Cerennx silaa66 benimkide yanımda yatıyor beşikte bile yatmıyor kaldıki başka oda nasıl yapıcaz bilmiyorum
Dolores silaa66 8 aylıkken odasını ayırdım. Önce gündüzleri orada oyun oynadık vakit geçirdik. Sonra gündüz uykularını yaptırdım. İyicene alıştıktan sonra gece uykularına geçtik. Her uyandığında gittim. Aynı gece 20 kere gittiğimi de bilirim orada sabahladığımı da. Ama inanılmaz rahatlık ve güzel bir şey.
silaa66 Dolores gündüz odasında uyuyoruz aslında ama memeye de düşkün yatağı da büyük beşiklerden nasıl yapıcam bilmiyorum:(
Mrvkrt- Bayancorek bence de katılıyorum çocuk için de en güzeli bu büyüdükçe zor oluyor bana göre çünkü
Mrvkrt- silaa66 bizimle beraber beşiğinde yatak odasında yatıyordu beşiği küçülünce odasındaki yatağına geçirmek için önce gündüzleri oyunlar oynadık odasına alıştı sonra yatağında uyutmaya başladım baktım uykuya rahat dalmaya başladı yabancılık çekmemeye başladı gece de yatırmaya başladım ama ben gece kameradan sürekli bakıyorum o şekilde rahat ediyorum
Bayancorek Mrvkrt- evet bir de mahremiyet bölgesi sonuçta herkes kendi odasında olmalı biz bu konuda baya dikkat ediyoruz
Berilsmom13 silaa66 evet bencede olması gereken aslında gece beslenmesi kesildiğinde ayırmak ben hemen ayırmadım ama çok rahatlık. Onunda uyku kalitesi arttı bizimde. Birde ne bileym çocukla yatmak bana hoş gelmiyor. Benimki bizim odamızda anne yanı beşikteydi ama ona rağmen uyku kalitesi etkileniyordu. Bizde eşimle uzaklaştık malum odada çocuk var. Herşey olması gereken zamanda olmalı. Görümcemin kızı alışmış 6 yaşında hâlâ anne babasının ortasında yatıyor