silaa66 ben 6 aylıkken ayırdım iyi ki diyorum. Gündüz alt-üst değiştirme, oyun oynama gibi etkinlikleri odasında yaptırıyordum odayı yabancılamasın diye daha sonra bir gece deneyelim dedim çok şükür uyudu hatta daha uzun uyumaya başladı sesten çok alan bir bebekti şimdi daha rahat uyuyor büyüdükçe dahada zor olur alışması