likeli idrar tahlili yapıldı ama suanda 50 cc idrar istiyorlar ve bende bunu alamıyorum idrar torbası takıyorum içine kaka bulaşıyor o şekilde de kabul etmiyorlar. Tiroidlerde sıkıntı yok tsh normal. Hatta hamilelik döneminde bende guatr değerleri yüksek cıktı ilaç başlamıştı. Ama kızımda bir şey çıkmadı çok şükür ki. İdrarda indirgen madde diye bir test istedi birde onu yaptırmam lazım 50 cc dışında. İdrarı nasıl vereceğim onu bilmiyorum