asliasslan bizde yaşadık 3 ay sürdü ancak 40 günlük bebek için 12 yüksek başka doktora götürün bence bide acaba yeteri kadar ememiyormu yada sütünüz yetmiyormu sağıp biberonla içirmeyi deneyin mikatarını bilmiş olursunuz o şekilde ayrıca gelişimi iyimi 40 gün için bunlarda önemli benim oğlumda tam 3 ay sürdü 1 aylıkken 6 lardaydı sonradan yavaş yavaş düşmeye başladı