asliasslan kiz bebekte hele yenidogan doneminde cok zor idrar tahlili yaptirmak. Bizden de en az 20 cc istemislerdi ben torbayi takip bezi acik sekilde basinda bekledim tuvaletini yapsin diye. Yapti ama 20 cc olmadı yine de goturdum hastaneye sadece idrar kulturu alinicakti o yuzden miktar az olsa da kabul ettiler ama 50 cc cokmus. Bildigim kadariyla torbayla olmazsa sondayla girip aliyorlar.