Benimki de geceleri sabaha kadar 8,9kere uyanıyor emmeden susmuyor 😢 her yarım saate emzirmek zorunda kalıyorum uyku sıfır gündüz uykuları iyi ama gece uykusu berbat uykusundan da ağlayarak uyanıyor hep 4. Ayda bu durumu yaşayıpta kendiliğinden düzelen var mı yoksa hep böylemi kalıyorlar