OrdekYavrusu gaye-22 sırt üstü yatıp bebeğimi o şekilde emzirmeyi bile denedim. Gece emiyor uykuluyken ama gündüz savaşıyoruz resmen. İnşallah kalıcı olmaz bu durum
gaye-22 mrymkrm kesinlikle şuan kendimi gördüm sizde aynılarını yaşıyorum kollarimda derman kalmadı bide cevremin kucağına alistirdin lafı kafayı yicem
mrymkrm gaye-22 onları hele hiç takmayın daha doğmadan başlıyorlar zaten sakın kucağa alıştırma mamaya alıştırma bilmem ne. Çocuk çığlık çığlığa ağlarken karşısına geçip izleyeceğiz herhalde kucağa alışmasin diye 🙄
mrymkrm OrdekYavrusu zaten saldım artık mama veriyorum çoğunlukla karşı değilim mamaya ama sizin yazdığınızı görünce bir umut belki farklı seyler denerim diye düşündüm 😊
duygukty gaye-22 ben soğukta olsa bebek arabasıyla geziyorum hemen uyuyor yoksa uykuya direniyor ağlaması da ayrı tabi
aylizbebe mrymkrm benim kızda 3 ay 18 günlük aynı… Ne ararsan var kafayı yiyorum o neşeli bebeğim gitti sanki of ne kadar sürer acaba
Melisacom gaye-22 4. Ay atağı diyorlar ama sebebi ne acaba bu atağın. Çünkü benim kızım 3 ay 3 günlük ve 2 gündür bu saydığınız belirtiler var gece uyumuyor gündüz uyumuyor sürekli korkarak uyanıyor vs. Allahım umarım erken giren erken çıkar bu dönemden 😄
asyahumakaya gaye-22 bende bunu merak ediyorum yerine koyuyorum Bi anda şiddetli bağırmalı ağlama ile uyanıyor sizler de de bu var mı