nazlii1_ Esraprm 8de kaldırın zorla da olsa 10. 30 11 gibi uyku sinyali verdiği zaman uyutun ve en fazla 1.30 saat uyusun. Bu kaç güne alışir bide öğlen uyutun 1 2 gibi o da en fazla 2 saat olsun. Akşam zaten 8 buçuga kadar bile zor dayanır uyur
Esraprm nazlii1_ sabah 8′de kaldırdım bu sefer dediğiniz gibi yaparsam 11′de ilk uykuya geçerse kalkışı 12.30 olacak. Bu sefer 2 saat sonra da ikinci uykusuna geçebilir mi ama uyku aralıkları az olmuyor mu ya da sizin nasıl
Esraprm nazlii1_ dediğiniz saatleri hemen hemen uyguladık sayılır, 22.30 gece uykusuna geçiş oldu. Ama gündüz her 2 uykusunda da uyandırmak zorunda kaldım fazla uyuyacaktı öylelikle dengeyi tutturduk. Bugün erken yattığı için yarın daha kolay olur gibime geliyor
nazlii1_ Esraprm inşallah olur ama kendinizi sıkmayın illa bu saatte olucak diye bebeğe göre de ayarlayın. Siz sıkıntı yaparsanız bebekte uyumaz
nazlii1_ Esraprm yataktan hiç kalkmayın ses çıkarmayin siz geri uyuyana kadar ışık açmayın. Diş dönemi flnsa normaldir
Metehan45 Bebisss03 benim bebeğimde on aylık gündüzleri 2 uyku yapıyor birisi 12-14 ağzına emzik verip pışpışlarsam 15 i bulabilir sonra 6 dan 19:30 a kadar uyuduğu oluyor hal böyle olunca gece 23 veya 23:30 u buluyoruz gece uykusuna çok zor geçiyor ve geceleri çok sık uyanıyor
Bebisss03 Metehan45 son gündüz uykusunu 6 da yaptırmamalısınız bence, çok geç 10 aylık bebek için gündüz çok uyuduğu için gece çok sık uyanıyordur muhtemelen
Esraprm nazlii1_ ay geç yattığı zaman böyle olmuyordu. Saat 04.30 civarı bi uyandı daha uyuyacağız :(
sinoli Esraprm 7-8 gibi kalkış, 10-11 gibi ilk uyku, 3-4 gibi ikinci uyku 9-10 gibi akşam uykusuna geçiş☺️ Tabi bu her zaman olmuyor bazen 6’da kalkabiliyoruz. Ve gündüz uykularına çok direniyoruz.
SBilge sinoli Bizim düzende nerdeyse aynı gece uykusuna 8-9 arası geçiyor ama iki üç gecedir sabah 4te uyanıyor uyumuyor 2 saat niye ki