SBilge sinoli Bizim düzende nerdeyse aynı gece uykusuna 8-9 arası geçiyor ama iki üç gecedir sabah 4te uyanıyor uyumuyor 2 saat niye ki
Esraprm nazlii1_ böyle uyanmalar olmadıkça gece beslenmesini kestim. Diğer türlü uyandığında durmadığında son çarem o ise emziriyorum
Alerjikrinit Esraprm ben mecburen tek uykuya düşürmüştüm bakıcıdaydı 3 buçuğa kadar. 3 te 2.uykuyu yapardı eve gidemezdik 2 saat çok terli uyuduğu için uyurken götüremezdim . Ama 6-7 gibi çok sıkıştırıyordu uyku 8 buçukta akşam uykusuna geçerdi .
Esraprm Alerjikrinit hadi ya. Sizinde o bahaneyle tek uykuya düşmüşsünüz. Bakalım biz ne zaman tek uyku yapacağız :)