pelline123 Ben özel eğitim öğretmenliği yapıyor bu saydıklarınızın hiç biri otizm değil.Ayrica o uzman değil bence zaten öyle yerlerden yararlanmayin sahte kişiler çok.Evladiniz ayının verdiği gereklilik neyse onu yapıyor.Otizm çok bariz belirtileri var adına bakmamak,göz teması kurmamak,tekerlek gibi dönen seylere ilgisi vs. ama mesela göz teması kurup diğerlerini yapamayan da var,herşeyi yapıp odaklanamama sinir olmasıyla A tipk otizm raporu almış çocuklar da var.Buna uzman doktor ve ram karar veriyor.Siz sadece evladiniza gerekli ilgiyi ve bol aktiviteli günler ayırın yeter.