Bayanseker dün nöroloji doktoruna gittim inceledi bişeyler sordu baya ilgilendi doktor,ilk girdiğimiz de otizm var ise en al seviyesi olabilir dedi sonra muayene falan etti bide doktorun yaptığı şeyleri hep tekrar etti ne yaptıysa ne gösterdiyse hep baktı öpücük at dedi kızım da attı,sonra dedi yok ya otizm diyemem ben bu çocuğa dedi kan tahlilleri verdi yaptıracağız bu zamana kadar kan tahlili hiç yaptırmamıştık.Vitamib değerlerinde eksiklik de gelişim geriliği yapabiliyormuş.çok hareketli olduğundan ergo terapi size iyi gelecektir dedi.