pelline123 kızım 17 aylık.canı isterse bay bay yapar yada alkışlar.canı istemezse asla yapmaz🤦🏻♀️Bunun dışında baba,anne,abi,mama,dede,nene der.köpeğe hav der kediye ayyy der.kitaplarını bazen hızlı çevirir bazen çevirmez.Kitaptakileri sorarsam gösterir yada anlatmaya çalışır.bizde birde ilgilenen çok insan var.eşim oğlum kayınvalidem sürekli oyunlar oynarız kızımla.hergün sokaktayız zaten ya parka gideriz ya bahçeye iner kedi köpek besleriz.ama birçok şeyi eliyle gösterir yada kendi dilince anlatır ki genelde bazı sesler çıkartarak anlatıyor herşeyi.bende sizin gibi otizmden şüphelendim burdaki bazı yazılanlardan sonra ve kendi doktorumuzla görüştüğümde kızımın gelişiminin gayet iyi olduğunu 18 aylıktan sonra tekrar yeni şeyler öğrenmezse ben kafayı yemiyeyim diye bir uzmana götürebileceğimi söyledi.çocuklar konusunda fazla takıntılı ve hassasım maalesef🙈benim birde oğlum var tv açılmasa bile oğlumun elinde telefon yada tablet görüyor bazende bakıyor ama maximum 5dakika kadardır.eğer çok ciddi şüphelerin varsa çok iyi bir uzmana götürebilirsin canım.bana göre sosyal medyadaki bu işi yapanlar çocuğu 1 saat ekrandan görerek teşhis koyuyorlarsa bana inandırıcı gelmiyor.