Suzan2115 konuşmasında hiçbir problem yoktu fakat iletişim problemleri vardı insanlardan kaçardı en yakınlarımız bile dahil kimse onunla konuşsun istemezdi oyun kurma yoktu sadece oyuncakları atardı takıntıları ve takıntılı kelimeleri vardı ama dışardan bakıldığında hiç otizmli demezsiniz öyle bir çocuk hatta özel egitim öğretmenlerinden biri bir keresinde siz çocuğunuzun otizmli olduğundan emin misiniz diye sormuştu o yüzden bu zamana fark etmedik ama keşke dememin sebebi egitime daha önce başlasaydı daha çok yol katetmiş olacaktık yine de çok şükür bir senede çok iyi yol aldı her geçen gün daha iyiye gidiyor. Sizin ne gibi şüpheleriniz vardı, özel egitimi kendiniz aldırıyorsunuz o zaman raporsuz yani.