Merrcimek Serimzrk batticon sürebilirsin. Benim de akıntı vardı bide sol tarafta hafif bi açılma dr a gittim sıktı enfeksiyon çıkmadı. Batticon verdi. Sabah akşam sürüyorum. Tabi dr a git ama gitmeden evvel bunu yaparsan rahatlarsın
Kaganpasa20 Serimzrk mama verme canim ya doymasa surekli aglar uyumaz benimki saat başı uyaniyor simdi yine uyandi 5 dk ancak emdi uyudu gene anlamiyorum sorun nerde
Melekannem Glf ya bidaha dikiş atılmaya gerek kalmadı baya cektim ama kapandı furacin batikon felannla
Melekannem Glf Benimkisi 2 yıl olacak 20 ay oldu dikiş izi cook bariz belli çok kötü duruyor . Hemde özel hastanede baya para vererek yaptırdık hiç memnun kalmadım 😓
Serimzrk Ciilem yaa 😳 ee bana bi hafta 10 güne geçer bişeyin kalmaz demişlerdi sezeryan olan aktabalar 😣
Kaganpasa20 Serimzrk 1 haftada toparladik biz canim. Sonraki sorunlara level bile atladik hele atlat sariligi digerleri geliyor yolda 😊😊
Ciilem Serimzrk dün dikişlerimden sarı su geldi intihap olabile dedi doktorum 38 gün oldu bu zamana kadar olmadı şimdi oldı bende çok şaşırdım canımm
Serimzrk Kaganpasa20 ayy kız o bu değilde baktıkça bakası geliyor insanın 🤗 ne güzel şeymiş anne olmak 🙏
Serimzrk Ciilem hadi ya 😞 ben pansuman yapmaya devam edeyim o zaman benimkide öyle olmasın 😞 antibiyotik felan içiyomuydun
Kaganpasa20 Serimzrk çok Şükür canim Çok dua ediyorum hep rabbim isteyen herkese nasip etsin zor ama cok güzel bi de cabuk buyusun yaa cok minnaklar 😂