ada0965 Serimzrk cnm benim de şişti ve kızariklik oldu sonra sarı su gelmeye başladı doktor batikonla pansuman yap dedi hala yapiyorum sezeryan olalı 14 gün oldu bu arada
ada0965 Serimzrk canım o sislik iniyor bir şekilde öyle kalacak hali yok ya😒 benim de öyle az az iniyor sanki
Kaganpasa20 Serimzrk benim 11. Gün canim öyle bisey olmadi. Doktorum bu 11 gunde yarın 4. Kontrole cagirdi kontrol çok onemli sivi bi akinti yoksa pazrtesi sorarsin bisey olmaz
Kaganpasa20 Serimzrk arada gidemedim tabi de doktorum anlayisli randevuları esnetti bebise gore hallettik ;)
Serimzrk Kaganpasa20 valla benimki artık saat başı uyanıyor şimdide doymuyor mu diye düşünüyorum 🤦🏼♀️
saripapatyam2 Serimzrk bende 2 hafta önce Doğum yaptım bendede oldu o şişlik dikişin biraz üstü sanki göbeğim sarkmış gibi yeni oldu ama ağrı sızı olmayınca önemsemedim pek geçer heralde 😣
Kaganpasa20 Serimzrk senle biz baya ayniyiz canim ya bizde de durum ayni saat başı uyaniyor en fazla 10 15 dk emiyor . Doktor 15.gunden sonra duzelir sarilik uyandirmana gerek yok demisti
Glf Melekannem aynı şeyleri Bnde yaşadım çok zordu hatda bir daha dikiş atıldı patlatınca kilolu bayanlarda oluyo dedi bana doktor
Melekannem Glf ya bidaha dikiş atılmaya gerek kalmadı baya cektim ama kapandı furacin batikon felannla
Serimzrk Kaganpasa20 hmm aman düzelsinlerde ama bu emme sıklığı sarılığı azaldı diye mi arttı ki yoksa doymuyor mu 😞 mama vercem yoksa valla
Kaganpasa20 Serimzrk mama verme canim ya doymasa surekli aglar uyumaz benimki saat başı uyaniyor simdi yine uyandi 5 dk ancak emdi uyudu gene anlamiyorum sorun nerde