Kızlar hepijize çok tşk ediyorum atlattım çok şükür size tecrübemi anlatayim tabi sayenizde denediklerim de oldu bı çok yerde okudum bebeği emzirmekten onun gogsunuzu emerek bosaltmasindan daha etkilisi yokmuş bir de bir arkadaş sıcak su torbası yap demişti . Evde çıkma durumu yoktu bende pet şişeye sıcak su koydum gogsum yanmicak şekilde bunu gezdirdim göğsümde sktm iyice ise yarıyordu açılıyor gibiydi eşim de çekti sütümü yardim etti canm çok yansa da 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Allah razı olsun onun sayesinde iyi oldum deneyin mutlaka pompadan etkili canınız çok yanıyor damarlardan süt gelirken ama işe yarıyor dayanın inşallah bı daha olmaz kimse yaşamaz bu durumu