Nefes lahanayı haşlamadan buzdolabının derin dorucu olmayan kısmında beklettiniz değil mi? benım antibiyotik ile geçmiyor,3 hafta olacak neredeyse çekiyorum hala o bölge baya yumru gibi dısa dıgru şiş ve kızarık apse olmuş enfeksiyon var.enjektörle çektiler ama hala aynı kafayı yicem artık korkuyorum operasyon gecırmekten 😢