cagla_2112 ben her ay götürüyordum 1 yaşından sonra hasta olduğunda vs götürdüm. sağlık ocağına aşıdan başka bişey goturmedim. hasta iken bile kendi doktorundan başka biryere goturmedim bence her ay götürülmeli, artı hastayken bile çocuk doktoru görmeli diye düşünüyorum, genelde ben son saatlere alıyorum daha tenha oluyor hastane her halükarda hastane enfeksiyon yuvası ama en azından kalabalık olmuyor ve o havayı çok fazla solumuyor diye düşünüyorum