cagla_2112 Selam annişler biz 2 gün sonra 3 aylık oluyoruz. Sağlık ocağı çağırdıkça gidiyorum ama en son 1 aylıkken kalça ultrasonu için çocuk doktoruna gitmiştik. Tekrar şu zaman gel diye çağırmadı bende daha hiç gitmedim. Her ay gitmem gerekiyor mu? Bi arkadaşım Her ay git dedi öbür arkadaşım bi sıkıntı yoksa Her ay gitmene gerek yok dedi kafam karıştı ne zaman götüreyim sizce
AnneAzize cagla_2112 bence asıl hastaneye her ay gidip sağlık ocağına gitmeseniz olur çünkü sağlık ocağı zaten hiç bir halt etmiyor boy kilodan başka ama hastane doktor ne bilim bence her açıdan daha güvenli
melegim71 cagla_2112 universiteye gotuturdum herseyine bakarlardi ilgilenirlerdi zaten cagiriyilardi konusuyolar ediyolar bence cocuk doktoru gormeli 2 yasa kadar da goturdum
tpbm1710 cagla_2112 5 aylık bebeğim her ay gidiyoruz boy ölçüsü ,baş kilo kullanacağı takviyeleri Özel aşıları gibi şeyler var doktorun bilgilendirmesi gereken Hastaneden sonrada sağlık ocağına gidiyoruz ama bu sefer 5. Ayda çağırmadı hemşire 6. Ayda gel dedi
yanaklibebek cagla_2112 tabiki gidin Oglmbnm sağlık ocağı ile çocuk doktoru bir mi Allah aşkına hemşirenin görmesi ile doktor bir mi
aura_meselesi_bu_sekerim Bebeğim alerjik astım o yüzden her ay Bu ay gitmicem dediğimin ertesi günü doktorumuzdayiz 🤷♀️🙃
birinsan14 Özel hastahanelerin 1 yaşa kadar her ay çağırıyor. Ben ilk 6 ay hep götürdüm kilo takibi içinö sonra 9 ve 12 de götürdüm. Sonrasında aşı olacağı zmaanlwr götürdüm. Ama başka arkadaşım ihtiyaç olmadıkça sağlık ocağı çağırmadıkça götürmedi. Şart diyemem
cagla_2112 efelinamoms bende devlet hastanesine giderim özelde doğum yaptım ama sonrası için gücümüz yetmez maalesef. Randevu bakıyorum o zaman irmaks0 birinsan14
BuzluKahve cagla_2112 Sağlık ocağına aşı dışında hiç gitmedim. Boy ve kilo ölçmekten başka şey bilmiyorlar onu da düzgün yapamıyorlar zaten. Bebeğin gelişimi mutlaka takip edilmeli ilk 1 sene.
Gryffindor Her ay gitmesi lazım. Doktor sadece boy kilo bakmaz. Kulağa bakar, kalbi dinler, karnını el ile muayene eder. Hareketlerini gözlemler. Bezini açar kasık muayenesi falan yapar. Sağlık ocağı doktoru ile karşılaştırmak doğru değil.
SerraD-1823 Gryffindor aynen. Bugün telefonla arayarak boy kilo soruyor bana. Doktora gittiniz mi diyor. Yoksa ortlama bir şey yazacam ben diyor hemşire🤦 kilo ölçümünü kıyafetleri ile yapıp sonra kafasına göre bir kaç gram düşük yazıyor. Sağlık ocağına göre 7 kilo bebeğim var 🤦 fazla ölçüyor diyorum aynı tartıda ölçülmesi önemli olan diyor. Am telefonla arayıp doktor da çıkan kilo bilgisini sisteme gidiyor
efelinamoms cagla_2112 oğlum 6 aylık olana kadar heray götürdüm 6 aydan sonra 3 ayda bir 1 yaşından sonrada 6ayda bir şimdi kızım 5 aylık onuda heray aynı şekilde götürüyorum sağlık ocağına aşıdan aşıya gidiyoruz cocuk doktoru daha önemli bence doktorumuzda zaten bu şekilde gelmemizi istedi doktorumuz devlette
KuzeyinAnnesi03 cagla_2112 doğduğundan beri sağlık ocağına aşı dâhi yaptırmayan ablam bu postu görse ne işin var derdi 😂😂😂 çocuğu 2 yaşında hiç götürmedi ama bence götürülmesi lazım her ay olamsa da çocuk doktorunun da 2 3 ayda bı görmesi gerektiğini düşünüyorum. Sağlık ocakları sadece aşı yapıyor bebeği muayene etmiyorlar sonuçta 🥰
DrkAyz cagla_2112 Çocuk doktoruna sadece ilk iki ay götürdüm sağlık ocağına da aşıdan aşıya gidiyoruz
Ess92 cagla_2112 ben 6 . Ayda her ay kontrolüne götürdüm. Arkadaşım aşıdan aşıya sağlık ocağına götürdü. Ben 7 gün düşük şekerden küvözde kaldığı için götürdüm her ay. İkinci bebeğimde sorun olmaz inşallah. Onu aşıdan aşıya sağlık ocağına götürmeyi düşünüyorum.
Maka_Paka cagla_2112 Her ay götürmüyorum. Hastaneler mikrop yuvaları çünkü. Sağlıklı girip sağlıksız çıkıyoruz
irmaks0 cagla_2112 1 yaşa kadr düzenli gidiliyor diye biliyorum. Sizlerin fark etmeyip doktorların fark edeceği şeyler olabilir. 1-2-3-4-5-6-7-9-12 aylar bizim kontrolumuz hastahane böyle planlamış. 3. Ayda da göz muaynesi oldu mesela. İmkanınız varsa gidiin bence
cagla_2112 irmaks0 ya göz muayenesi için makineye giriyorlar zararlı iyi değil gibi şeyler duydum. Nasıl oluyor göz muayenesi yani hiç yaptırmayan da varmış. Bende henüz yaptırmadım 6 aya kadar yapılabiliyormuş sanırım
efelinamoms cagla_2112 bende şehir hastanesinde doğum yaptım doktorumuda şehşr hastanesinden seçtim gayet memnunum herşeyine dikkatlice bakıyor sürekli aynı doktorada rahat bir şekilde randevu bulabiliyorum hastane farketmez mutlaka aylık götürün
alin12_ cagla_2112 cagla_2112 benm kızım suan 2.5 aylık. Her ay doktora kontrole götürüyorum. Şimdi 3.ayda götüreceğim. Rota virüsü aşısı doktorumuz yaptı.
cagla_2112 Teşekkürler arkadaşlar cevaplarınız için. Bu arada rota virüsü aşısı yaptırdınız mi onun da ilk doz için belli bi zamanı vardı sağlık ocağında söylediler de unuttum 15 haftalığa kadar mı olması gerekiyordu biliyor musunuz
Deletedmom_79 cagla_2112 12 ay olana kadar her ay götürdük 15te aşı için gittik 18’de yine çağırdı. İlk bir sene bence her ay gidilmeli. cagla_2112 15 haftalığa kadar mı olması gerekiyordu biliyor musunuz Evet dolmadan ilk dozu olmalı Şifası çok olsun
birinsan14 cagla_2112 Ben de kurumla anlaşmalı diye gidiyordum düşük fiyata. Yoksa ben de sık sık götürmezdim büyük ihtimalle. Rota aşısı en fazla 3. Aya kadar sanırım yapılıyor ilk dozu